15 Haziran 2013 Cumartesi

Miley Cyrus Yepyeni Röportaj


Miley Cyrus Yepyeni Röportaj

Bu kadar ünlü olmak sana kendini nasıl hissettiriyor?                               
->Harika! Seyahat etmeyi gerçekten çok seviyorum. Dünyanın dörtbir yanını
görüyor ve sonra eve dönüp arkadaşlarımla zaman geçiriyorum. Hem normal
kızların yaşadığı şeylerden geri kalmıyorum, hemde fazladan yaşadığım 
harika deneyimlerin tadını çıkarıyorum...

Sence ünlü olmanın en eğlenceli yönü nedir?->Ünlü olmanın en hoşuma giden tarafı, modayla iç içe olmak ve bol bol alışveriş yapmak! 

Normal hayatında da dizide gördüğümüz tarzda mı giyiniyorsun?
->Öyle de denebilir... Aslını isterseniz çekimler sırasında hoşuma giden kıyafetlere el koyduğumda oluyor, ama dizide gördüğünüz giysilerin çoğu zaten benim. Gözüme güzel bir kıyafeti hemen alıp deniyorum, aynaya baktığımda içimden "buna bayıldım." diye geçiriyorsam dizide de giyiyorum!

Oyunculuk ile şarkıcılık arasında bir seçim yapman gerekseydi, tercihini hangisinden yana kullanırdın?
->Bu çok zor bir soru... Oyunculuk çok zevkli, sette olmayı ve oradayken yaptığım her şeyi çok seviyorum. Ama şarkı söylemek de kendimi ifade etmemi sağlıyor. İkisinden de vazgeçebileceğimi sanmıyorum.

"High School Musical 2" kadrosunda yer aldığını duyduk.. Bize canlandırdığın rol hakkında birkaç ipucu verir misin?
->Henüz bu konuda bir şey söyleyemem! Ama HSM 2'de birkaç tatlı "konuk oyuncunun" rol aldığı benimde kulağıma geldi diyeyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder