23 Haziran 2013 Pazar

Demi Lovato'nun Babası Hayatını Kaybetti

Demi Lovato'nun Babası Hayatını Kaybetti   


Demi Lovato'nun babası Patrick Lovato vefat etti. Üzücü haber Demi Lovato'nun ablası Dallas Lovato'nun birkaç saat önce attığı: "Huzur içinde uyu baba seni seviyorum..." tweet ile ortaya çıktı.  Baba Patrick'in ölüm sebebi henüz resmi bir şekilde açıklanmamış olsa da 2010 yılından bu yana kanserle mücadele ettiği biliniyordu. Babasıyla uzun bir süredir görüşmeyen Demi Lovato  2012 yılı Şubat ayında babası hakkında You Magazine açıklamalarda bulunmuştu. 
  O günlerde dergiye Unbroken albümünde yer alan babası için yazdığı şarkıdan bahseden 20 yaşındaki genç şarkıcı;
  "For the Love of a Daughter" 16 yaşında terapi merkezinden çıktığımda yazmıştım bu şarkıyı, aile savaşı, hayal kırıklıkları, duyguları en iyi ifade eden bir şarkı. Beş yıldan beri babamla konuşmuyorum yabancılaştım."  açıklamasında bulunmuştu.
   Babasının onları terk etmesi ile ilgili yazdığı şarkıda babasına olan özlemini ve sitemini dile gtiren Lovato, "For the Love of a Daughter" şarkısında:
      "4 yaşında kapının arkasında,Tek yapabildiğim aile savaşını duymaktı, Senin bencil ellerin her zaman daha fazlasını istedi,Senin çocuğun muyum yoksa sadece merhamet ödülü müyüm? Ah baba, lütfen baba, Seni yanlız bırakmak istiyorum, ama gitmene izin veremem, Ah baba, lütfen baba, Şişeyi aşağı koy küçük kızının sevgisi için.. En son konuştuğumuzdan bugüne 5 yıl oldu, Bizim sahip olamadığımız şeyi asla geri alamayacaksın, Bunu bir çok kez idare edebilirim,Ta ki “seni seviyorum” cümlesi yalan gibi gelene kadar..."diyor.
Perez Hilton da sayfasında konuyla ilgili şu haberi yazdı :
  "Sizlere bunu bildirmekten nefret ediyoruz ama Demi Lovato'nun babası Patrick Lovato vefat etti. Ölüm haberi hakkında çok az bilgi var ama Demi'nin ablası Dallas Lovato twitter üzerinden haberi doğruladı. Demi ile babasının arasının iyi olmadığını biliyorum fakat bu onun için ne kadar üzücü bir durum hayal bile edemiyorum. Biz bütün ailelerin bu zor zamanlarda güçlü olduklarına inanıyoruz. " 
Patrick Lovato'nun 2010 yılında Inside Edition ile gerçekleştirdiği röportajında kızı hakkında:
    "Demi yorgun ve yıpranmış. Küçük kızımın mutlu olmasını istiyorum. O hiçbir zaman gerçek bir çocukluk dönemi geçirmedi. O diğer çocuklar gibi okula gitmedi. Bu konuda endişelerim vardı. Bacakları kalındı ve her zaman bundan kurtulmak isterdi. Bunun dışında o kesinlikle çok güzel. " Son birkaç ay önce Demi'yi görünce bir şeylerin yanlış gittiğin, fark eden Patrick:
  "Yoğun duygu içerisindeydi, parçalanmıştı. Ama Demi'nin her zamankinden iyi olacağına inanıyorum. İyileşecek.  O her zaman bana yıldız babası olacağımı söylerdi. Benim küçük kızımın mutlu olmasını istiyorum." açıklamasında bulunmuştu. Baba Patrick Radar Online ile gerçekleştirdiği son görüşmesinde; küçük kızı ile ilişkilerini onarabilmeyi umduğunu , sağlığının artık yerinde olmadığını,onu çok sevdiğini ve aramasını beklediğini söylemişti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder