28 Haziran 2013 Cuma

Demi Lovato'nun Fashion Dergisi İle Yaptığı İlginç Röportaj


Demi Lovato'nun Fashion Dergisi İle Yaptığı İlginç Röportaj


 Demi LovatoFashion Dergisinin Ağustos sayısının kapak kızı oldu. Los Angeles'ta Milk Stüdyolarında gerçekleşen fotoğraf çekimlerinde dergi kapağı için Cavalli elbisesi Chris Nicholls'un objektifinde poz veren güzel şarkıcı, dergi editörü Elio Lannacci ile gerçekleştirdiği röportajında kariyeri, şarkıları, ilişkileri ve sonbaharda başlayacak olan X Factor jüriliği hakkında konuştu.

   Çifte Standart Üzerine:
   Skandallar olabilir ve bundan hiçbir şey elde edemezsiniz. “Something We’re Not” şarkımda " kızlar eğlenin ama kimsenin sizi kötü hissetirmesine asla izin vermeyin. diyorum.

    Los Angeles'a Taşınması Üzerine:
   Gözlerimi  Los Angeles'da açtım. Kendi bakış açımla cehaletin ne demek olduğunu öğrendim. Yaşamak için kullandığım yol gerçekten doğru değildi. Gün boyunca rol modeli gibi davranınca geceleri vahşi bir çocuk haline dönüşüyordum.

  Çocukluğunda Gördüğü Zorbalığın Etkileri Üzerine:
   Bana neler söylediklerini kelimesi kelimesine hazırlıyorum. Dün gece bu konu hakkında kabuslar gördüm. Beni incitmeleri onur kırıcı şeylerdi ve özgüvenimi sarstı.Bu şekilde etkilenen benim yaşımdaki kızlara bakıyorum.Onlar için korkuyorum.

    X- Factor'ın Onu Nasıl Ayakta Tutması Üzerine:
     Yarışma beni sert bir eleştirmen yaptı ama karşı tarafın duygularını daha iyi anlamamı sağladı. Sanatçıları şimdi daha iyi anlıyorum. Onlar için korkuyorum çünkü biz eğer şuanda doğru kararlar vermezsek ya da etrafınızda doğru insanlar yoksa kariyerinizi tehlikeye sokabilirsiniz. Bir çok kez devre dışı yoluma devam etmek zorunda kaldım çünkü bu benim için çok fazla duygusal olacaktı. Onlara bunu asla göstermedim.

     Kendine Özgü Şarkı Sözü Yazma Süreci Üzerine:
    “I Hate You, Don’t Leave Me” adında bir şarkımı Hal Strauss'un yazdığı kişilik bozukluğu kitabınının isminde etkilenerek  yazdım.  Yaşadığım birkaç ilişkilenin yankılarını gördüm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder