16 Haziran 2013 Pazar

Miley Cyrus: ''Müzik Benim İçin Her Zaman İlk Sıradadır.''

Miley Cyrus: ''Müzik Benim İçin Her Zaman İlk Sıradadır.''  

 Yepyeni teklisi "We Can't Stop" ile müzik listelerine giriş yapan Miley Cyrus Billboard dergisine konuk oldu. Yeni albümü üzerinde çalışan genç yıldız dergiye çok özel demeçler verdi:


 Yeni müzik eğilimi hakkında:
Şu anda insanlar iTunes üzerinden benim eski şarkılarımı dinleyebiliyor. Bu benim için çok rahatsız edici bir durum çünkü eskileri silemiyorum. Son kaydım 2009 yılındaki ''Can't be Tames'di. Arada çok kopukluk var.
 
 "We Can't Stop" üzerine:
Bu şarkıyı eleştirilmek için yapmadım insanlar yaşasın diye yaptım. 20 yaşımdayım ve arkadaşlarımla sabahlara kadar konuşarak sabahlamak istiyorum. Bu tür çılgın anlardan biri şarkıyı duyduğunda seni ele geçirmesidir.

  Yeni albümün tarzı üzerine:
Her zaman country-rock etkileri olsun istemişimdir ama şu an şehirliyim. Bu bir hip-hop albümü değil. Rap yapmayı hiç denemediğim bir pop albümü. Miguel ve Frank Ocean'ın yaptıklarını yapan kızlar göremezsiniz. Adımlarımızı sayarız çünkü bu daha çok country, dupstep ve trap tarzında. The Lumineers ve French Montana, Juicy J, Wiz Khalifa gibi isimleri seviyorum. Eğer bu isimlere Dolly ve Adele'yi de koyarsanız garip bir denge elde edersiniz.

İnsanların beklentisi hakkında:
Çoğu insan benim Nicki Minaj olmaya çalıştığımı sanıyor. Böyle bir amacım yok. "Hood" müziği seviyorum ama benim yeteneğim şarkı söylemek.

Çalışma ahlakı hakkında:
Çalışmayı asla durdurmam. Sabah erkenden şarkı listemi önüme koyarım ve dünyanın en büyük kaydını yapıyormuş gibi çalışırım. Ailem, ilişkilerim, arkadaşlarım düşüşte olsa bile müzik benim için ilk sıradadır. Her şeyimi ortaya koyarım. Bu kendinizi kaybettiğiniz değil müzik yaparak kim olduğunuzu bulduğunuz bir tür yolculuk. Ben bu yolculuğa çıkıyorum. Hala değişmeye devam ediyorum. 6 ay önceki hatta iki hafta öncesindeki aynı insan değilim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder